RaunchyDK Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Hej alle sammen Jeg ville lige høre om der eventuelt var en der kunne hjælpe mig.I min indkøbskurv har jeg fået prisen til at vise sig uden moms og så det samlede beløb uden moms.Hvordan får jeg en linje ind der fortæller hvor meget momsen er? Nu har jeg ledt og ledt og ledt håber nogen kan hjælpe På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Så har du ikke ledt godt nok. Der er indtil flere tråde her på forum som giver dig løsningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaunchyDK Posted August 28, 2014 Author Share Posted August 28, 2014 wow arrogante fjols Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallstickr Posted August 28, 2014 Share Posted August 28, 2014 Er det ikke under Lokalisering -> moms og momsregler? Du kan også finde noget med moms her. Kunder -> Grupper -> under hver kunde gruppe kan du sætte om den skal vise med eller uden moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 30, 2014 Share Posted August 30, 2014 wow arrogante fjols Den udmelding er nok ikke det bedste udgangspunkt til at få hjælp til at løse problemer - det er i hvert fald ikke den tone vi plejer at bruge her i forum... Du må meget gerne starte med at læse denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Jo flere oplysninger, du giver, jo bedre kan vi hjælpe. Og søgefunktionen er faktisk et ret godt sted at starte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts