robbie2505 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Wanneer vriendelijke url's ingeschakeld staat kunnen klanten niets meer bestellen. Want op het moment dat ze dan van de winkelwagen naar afrekenen willen gaan dan gaat hij om de één of andere vage reden automatisch naar het administrator dashboard. Als ik vriendelijke url's uitschakel werkt het prima. Wie heeft dit wel eens bij de hand gehad en nog belangrijker, hoe is het opgelost? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Wanneer vriendelijke url's ingeschakeld staat kunnen klanten niets meer bestellen. Want op het moment dat ze dan van de winkelwagen naar afrekenen willen gaan dan gaat hij om de één of andere vage reden automatisch naar het administrator dashboard. Als ik vriendelijke url's uitschakel werkt het prima. Wie heeft dit wel eens bij de hand gehad en nog belangrijker, hoe is het opgelost? Check in SEO&URL's of de vriendelijke url voor order niet toevallig hetzelfde is als de admin folder Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbie2505 Posted August 23, 2014 Author Share Posted August 23, 2014 Het lijkt er niet op. Je hebt dat 5 stappen systeem en als je van stap 1 naar stap 2 gaat, gaat het fout. Dan gaat hij terug naar de backend wanneer vriendelijke url's aan staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 23, 2014 Share Posted August 23, 2014 Het lijkt er niet op. Je hebt dat 5 stappen systeem en als je van stap 1 naar stap 2 gaat, gaat het fout. Dan gaat hij terug naar de backend wanneer vriendelijke url's aan staat. huh heb je misschien een URL voor mij, dan kan ik even met je meekijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbie2505 Posted August 24, 2014 Author Share Posted August 24, 2014 huh heb je misschien een URL voor mij, dan kan ik even met je meekijken. Ik heb je een privebericht gestuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts