Marek132 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Cześć, jestem nowy w temacie PrestaShop i w związku z tym, iż mój poziom wiedzy w chwili obecnej jest minimalny to chciałem Was zapytać o kilka rzeczy: 1. Jeżeli kupię płatny szablon gdzie nie ma j. polskiego to czy możliwe jest własne tłumaczenie? I jak bardzo pracochłonne to jest? 2. Jeżeli templatka jest w wersji 1.6.0.6 to oznacza to, że nie będę mógł zaktualizować jej do najnowszej wersji? 3. Może banalne pytanie ale jak się zmienia logo i np tło, czy w przypadku loga wystarczy podmienić plik na serwerze? dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 vekia Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 1. jasna sprawa, możliwe jest przetłumaczenie wszystkiego od modułów, po sam szablon i maile. Jak bardzo pracochłonne? Bardzo ;-) wszystko zależy od szablonu i ilości fraz do tłumaczenia. Nie jest to przyjemna praca, więc dłuży się i dłuży :-) Znam ten ból, uwierz mi 2. To zależy, zwykle można i nie jest to zbyt dużym problemem (różnice są minimalne między wersjami, chyba, że mówimy o szablonie do 1.4 a chcemy z niego korzystac w 1.6 - wtedy nie zadziała 3. w panelu zarządzania preferences > Themes (zmiana logo), natomiast kwestia tła - to zwykle kwestia modyfikacji styli css Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Marek132 Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Rozumiem, dziękuję za informacje. powiedz mi gdzie najlepiej i najtaniej kupować gotowe szablony do wersji 1.6? Link to comment Share on other sites More sharing options...