jjjmedia Posted August 20, 2014 Share Posted August 20, 2014 (edited) Dag allen, Ik ben nieuw op dit forum. Ik gebruik het volgende thema: Responsive uhuPage Theme 187v1.6 Graag wil ik weten waar ik de achtergrond kleur kan wijzigen en een logo erin kan zetten. Zie www.distritofashion.nlWie helpt me? Jan-Willem Edited August 20, 2014 by jjjmedia (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Er zijn waarschijnlijk een tweetal opties: Er zit een configuratie module bij het thema waarmee layout instellingen zoals achtergrond kleur/afbeelding ingesteld kunnen worden. Het thema kent een eigen standaard css file die je kunt bewerken. (/module/uhu_setting/theme1.css) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Floren_86 Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Goedemorgen, Ik ben nogal een leek in dit soort dingen maar ik probeer de achtergrond kleur te veranderen in prestashop alleen zie ik niet waar ik dit kan veranderen. Jullie hebben het over dat ik naar instellingen --> thema moet gaan en daar css moet zien? Ik zie daar helaas niets....Kan iemand mij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_Movingcrew Posted March 28, 2015 Share Posted March 28, 2015 Je zou ook een editor kunnen gebruiken zoals Stylizer 6 , daarmee zie je direct je volledige layout en kun werkelijk alles aanpassen wat je maar wilt en eventueel direct opslaan op de server. Gr. Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts