Daniel79 Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 (edited) Jeg køre med den nyeste version af Prestashop 1.6 og jeg kunne godt tænke mig at slå den menu ting der kommer fra når man føre musen over en vare, den menu der indeholder "Læg i kurv", "Mere", "Skriv på ønskeliste" og "Tilføj sammenligning". Men jeg har ingen ide om hvad jeg skal lede efter i BO for at kunne slå det fra. Edited August 22, 2014 by Daniel79 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 19, 2014 Share Posted August 19, 2014 (edited) Din overskrift passer meget dårligt til hvad du spørger om - er du rar at rette den til noget mere specifikt om dit problem? Edited August 19, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted August 20, 2014 Author Share Posted August 20, 2014 Det er rigtig, det var fordi jeg ændret mening mens jeg skrev og glemte at ændre overskriften, får det gjort med det samme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 21, 2014 Share Posted August 21, 2014 Kan vi se din shop, det ville gøre det lettere at hjælpe, når det drejer sig om css-rettelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel79 Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Jeg fandt selv ud af det... For at slå Quick View fra It is in PrestaShop back-office -> Modules -> Modules -> Theme configurator -> Display quick view window on homepage and category pages For at slå Varesammenligning fra i back-office -> Indstillinger -> Varer -> Sæt Varesammenligning til 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts