Jump to content

[LØST] 1-click upgrade fra 1.5.6.2 til 1.6.0.9.

Guest

Recommended Posts

Jeg har 2 butikker, som ligger på henholdsvis PRO21 og PRO29 hos Meebox.

Efter en uge med diverse tekniske problemer hos Meebox lykkedes det mig at få opgraderet den shop, som ligger på PRO21 efter at Meebox havde justeret på nogle parametre.

Det der skete efter at jeg satte 1-click upgrade i gang, så begynder den jo at tage backup af filer. Her gik den i stå med følgende fejl:

[Ajax / Server Error for action backupFiles] textStatus: "error " errorThrown:" " jqXHR: " "

Efter at Meebox havde justeret på nogle parametre, kom opgraderingen igennem.

Jeg anser det ikke som en fejl i 1-click upgrade, men nærmere et performance problem hos Meebox.

I dag ville jeg så opgradere den anden butik, som ligger på PRO29. Nøjagtig samme problem.... Det er heldigvis ikke kommet så langt, at backuppen skulle i brug.

Har oprettet en ny ticket hos Meebox, så må vi se hvad der sker.

Har I andre samme (negative) erfaring med 1-click upgrade på Meebox? Hvis JA, har I så selv gjort noget (andet end at fejlmelde).

Edited by Guest (see edit history)

Jeg opdaterede fra samme version til 1.6.0.8 med one click upgrade.. Jeg valgte dog at lave min backup manuelt, da jeg overhovedet ikke stoler på deres backup funktion, som selvfølgelig var deaktiveret under opgraderingen.

Har selv Pro hotel hos Meebox og det forløb unden problemer.

Ja, den mulighed har jeg også overvejet.

Har før jeg startede i morges taget fuld backup af data og filer.

Jeg når det nok ikke i dag. Så en ekstra backup af data om et par dage, så tror jeg at jeg prøver igen på den metode.