AlexMooren Posted August 16, 2014 Share Posted August 16, 2014 Hallo, Ik ben bezig met het omzetten van mijn huidige store naar een Multi store, maar het is van belang dat ik de gegevens van mijn klanten ook in de nieuwe store kan gebruiken. Echter als ik in de default folder kijk kan ik het klanten delen niet aanzetten. Is dit een rechten probleem of zo? in de oude 1.5 versies ging dit wel goed. Wie o Wie weet raad??? Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 (edited) Als ik het zo lees kan je de klanten delen (of niet) per winkel groep. Heb je al een nieuwe winkelgroep aangemaakt en dan gekeken of je dan wel kunt delen. Zelf kom ik er ook niet helemaal uit dus alle tips neem ik mee. Edited August 17, 2014 by Eriekje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 Als ik het zo lees kan je de klanten delen (of niet) per winkel groep. Heb je al een nieuwe winkelgroep aangemaakt en dan gekeken of je dan wel kunt delen. Zelf kom ik er ook niet helemaal uit dus alle tips neem ik mee. Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb een winkel aangemaakt in een groep, en gekeken of ik in de frontend kan inloggen, ik heb een nieuwe winkelgroep aangemaakt, hier kan ik dan wel aangeven klanten delen, maar blijven de klanten van die in de default staan gewoon staan en kan ik ook niet inloggen met de gegevens. Het is dus echt een beetje vaag Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Ik heb alles al geprobeerd. Ik heb een winkel aangemaakt in een groep, en gekeken of ik in de frontend kan inloggen, ik heb een nieuwe winkelgroep aangemaakt, hier kan ik dan wel aangeven klanten delen, maar blijven de klanten van die in de default staan gewoon staan en kan ik ook niet inloggen met de gegevens. Het is dus echt een beetje vaag om de deling aan te zetten voor de default shop groep moet je de groep handmatig aanpassen in de database via phpmyadmin. Geen idee waaarom ps dit zo gedaan heeft, maar handmatig is de enigste optie Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 om de deling aan te zetten voor de default shop groep moet je de groep handmatig aanpassen in de database via phpmyadmin. Geen idee waaarom ps dit zo gedaan heeft, maar handmatig is de enigste optie Heb je enig idee welke ik moet aanpassen? er zijn zoveel regels Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Heb je enig idee welke ik moet aanpassen? er zijn zoveel regels tabel PS_SHOP_GROUP, rij 1, kolommen share_customer/share_order/share_stock op 1 zetten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts