Eriekje Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 (edited) Ik wil graag het woord contacteer ons veranderen naar contact. Nu heb ik hier gelezen dat ik dat aan kan passen bij de vertalingen. Helaas krijg ik onderstaande foutmelding als ik probeer de modules te vertalen. Waarschuwing! Uw PHP-configuratie begrenst het maximum aantal velden die geplaatst kunnen worden in een formulier 1000 Voor max_input_vars.Vraag uw hostingprovider om dit limiet te verhogen naar 3165 minstens, of u zal de vertalingsbestanden moeten aanpassen. Kan ik dit ook ergens anders aanpassen? Het gaat me eigenlijk alleen om het woordje contacteer. Alvast bedankt, Erika Edited September 2, 2014 by Eriekje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 je kan je hoster vragen dit aan te passen maar je kan ook middels ftp naar betreffende module gaan en daar de nl.php wijzigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted August 15, 2014 Author Share Posted August 15, 2014 Via ftp heb ik aangepast maar dat maakt niets uit, het blijft er staan... Kan het zijn dat ik dan eentje gemist heb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 ff je webbrowser vernieuwen en of force compile uitvoeren en kan zijn dat je idd nog iets moet wijzigen , kan nu ff niet controleren ,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted August 15, 2014 Author Share Posted August 15, 2014 (edited) Webbrowser vernieuwen heb ik gedaan, nog hetzelfde. Force compilatie inmiddels aangezet maar blijft hetzelfde. Ik ga nog wel even zoeken in de ftp, zal vast daar nog ergens zitten. Dank je wel voor de snelle reactie. Edited August 15, 2014 by Eriekje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Webbrowser vernieuwen heb ik gedaan, nog hetzelfde. Force compilatie inmiddels aangezet maar blijft hetzelfde. Ik ga nog wel even zoeken in de ftp, zal vast daar nog ergens zitten. Dank je wel voor de snelle reactie. Probeer het eens in de /themes/[jethema]/modules/translations/nl.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 Probeer het eens in de /themes/[jethema]/modules/translations/nl.php Helaas, in deze map staat geen translations/nl.php Wel in de algemene map met modules en die heb ik al aangepast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvzoest Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Ik heb hetzelfde probleem gehad, jouw hoster kan het zo voor je aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 (edited) inderdaad je hoster kan de vars aanpassen in je map themes -> default of themes -> eigen thema heb je een map met translations daarin zie je een nl map en daarin nl.php hier zitten ook een hoop vertalingen in download de nl.php en open deze met notepad++ <gratis te downloaden> Edited August 31, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Ik heb geprobeerd om het via mijn provider aan te latten passen maar dat gaat niet zo makkelijk. Eigenlijk gaat het me maar om dat ene zinnetje: Contacteer ons! Nu heb ik gekeken naar de map translations maar die zit er al niet in. Ook niet bij de default map. Wel staat er een map lang in met daarin de nl.php. Deze heb ik al aangepast maar geen resultaat! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 dan even force compile doen , ook de cache dan even je webbrowser ook even leegmaken ,, maar volgens mij staat het er nog een keer in heb je misschien een linkje ? en dan even zeggen welke je bedoeld <kan via prive bericht> maar omtrent de vars aanpassen is 5 tot 10 sec werk voor een hoster dus niet de vertaling aanpassen maar hij moet op de server de vars van 1000 naar 3500 verhogen dan is jou probleem ook opgelost en ook voor de toekomst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Wat bedoel je met linkje? naar mijn webwinkel? www.justlikecandy.nl en dan onderin de balk bij informatie staat de link naar contacteer ons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 ow ok :-) deze zit in modules ->cms block klik dan op informatie ,, daar zit deze tussen indien hij de tekst niet aanpast ivm de vars de vertaling vind je terug op je server in themes -> Evabia -> Lang ->nl.php succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Via modules vertalen wil niet, verzoek ligt weer bij de host provider, en de vertaling op de server is al aangepast (vanaf het begin al).... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 (edited) in het juiste thema ? want wij hadden het over default maar je moet in themas en dan in de map Evabia zijn ! als je in default iets wijzigt ,heeft het geen effect omdat deze niet getoond wordt Edited September 1, 2014 by maconl (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Ja, in mijn thema map heb ik het aangepast maar helaas geen resultaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 het is via ftp themes dan naar map Evabia dan naar de map lang ,, dan naar het bestand nl.php wat geeft de ftp aan als je op nl.phpklikt en je kiest dan bekijken ? staat daar het aangepaste tekst in of contacteer ons het kan zijn dat als je het theme via prestashop hebt geinstalleerd dat de rechten op apache staan ipv op jou rechten in dat geval kan je aanpassen wat je wilt maar zal je nooit de nl.php kunnen uploaden naar je server ,, maar ook als je de aangepaste nl.php upload naar de server krijg je dan in het bovenste gedeelte van je ftp geen rode regel dat het mislukt is ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Ik heb alles stapsgewijs weer gedaan, ik krijg geen meldingen, geen rode regels en ik heb nu voor de test het woord aangepast naar Kontact met een K.... Als ik dan naar mijn winkel ga, staat er nog steeds contacteer ons en zodra ik daarop klik ga ik naar het contactformulier waar boven in Kontact met een K staat. Ik heb het idee dat ik niet bij de juiste vertaling zit en toch bij de modules moet zijn of klopt dit niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 het blok dus de verwijzing is blockcms als je via modules gaat en dan block cms daar zit het in bij informatie in je thema zit het zover ik weet gewoon in je lang van je thema of heb je daar ook een map modules wellicht dat het daar staat je moet ook even cache uitzetten en force compile doen een andere optie is ,, download de gehele webshop (bestanden) download agent ransack open dit prograamma type als zoekwoord contacteer ons en geef aan de map met je webshop waar hij moet zoeken hij geeft je nu alle files aan waar het woord in voor komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 1, 2014 Author Share Posted September 1, 2014 Ga ik morgen even mee aan de slag want ik moet nu weg! Ik hou je op de hoogte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eriekje Posted September 2, 2014 Author Share Posted September 2, 2014 Inmiddels is het me gelukt met Agent Ransack. Er waren nog 4 bestandjes waar de naam in voor kwam! Enorm bedankt voor het meedenken en het geduld. Kan ik trouwens de cache nu weer aanzetten of maakt dat verder niet uit? Ik wacht nu op de reactie van mijn provider zodat ik binnenkort alle modules kan vertalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 2, 2014 Share Posted September 2, 2014 Inmiddels is het me gelukt met Agent Ransack. Er waren nog 4 bestandjes waar de naam in voor kwam! Enorm bedankt voor het meedenken en het geduld. Kan ik trouwens de cache nu weer aanzetten of maakt dat verder niet uit? Ik wacht nu op de reactie van mijn provider zodat ik binnenkort alle modules kan vertalen. fijn dat het je eindelijk is gelukt cache kun je nu weer gewoon inschakelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts