memo-it Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Jeg har siddet og stiret mig blind i diverse filer. På min shop http://memo-it-mobil.dk/shop/ ville jeg gerne have ændret farven på "læg i kurv"-knappen på min produktsider. Ved ikke om det er samme sted man ændret det for de ændre steder. Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg ændre det. Det burde være i en CSS-fil, men synes ikke jeg kan finde noget. Nogen der kan hjælpe? Køre PS 1.6.0.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 15, 2014 Share Posted August 15, 2014 Det er i themets global.css Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted August 16, 2014 Author Share Posted August 16, 2014 Der har jeg kigget flere gange. Synes ikke jeg kan finde noget... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Dine knapper er lavet som grafikker: http://memo-it-mobil.dk/shop/themes/isimple-white/img/sprite-all.png så det er denne, du skal ændre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 Hmm det forstår jeg ikke. Den fil indeholder jo alle knapper i én fil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 17, 2014 Share Posted August 17, 2014 Ja, for knapperne har jo forskellige tilstande, så der er flere versioner - f.eks. til hover effekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted August 17, 2014 Author Share Posted August 17, 2014 Ja, men i én fil? Det rækker mine evner sku nok ikke til. Tror jeg må hyre en til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts