peranders Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Min egna shop kör bara med engelska men nu pillar jag på en Svensk/Engelsk installation och märker att den svenska språkkitet innehåller stavfel, språkfel och glömda fält. Är det någon som samordnar detta? Har vi någon diskussion hur översättningen ska se ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Det är bara att dyka in här för att hjälpa till, https://crowdin.net/project/prestashop-official Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 Har laddat hem modulen och håller på att kika på detta. Är det någon som vet hur många webshoppar det finns i drift med svenska? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 Nånting blidde fel, vad? Jag får bara Crowdin-strängarna. Har försökt att resetta utan framgång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Har inte testat att köra översättningarna via modulen, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts