[email protected] Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 (edited) Hvordan for jeg indflydelse på dette. Jeg vil gerne fjene "sitemap" og "bookmar". Også vil jeg gerne have mit logon der oppe til kunderne. er der nogen der ved om det. hilsen Frank Edited August 31, 2014 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Et link til shoppen ville være at foretrække Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 3, 2014 Author Share Posted August 3, 2014 nyshop.forlaget94.dk vh/Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Find modulet Top horisontal menu blok(det er et Front Office funktionsmodul), og klik på Konfigurer, så kan du definere topmenuen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 (edited) Find modulet Top horisontal menu blok(det er et Front Office funktionsmodul), og klik på Konfigurer, så kan du definere topmenuen Det er ikke modulet Top horisontal menu blok, der viser disse links. Modulet hedder Faste links og kan ikke konfigureres. Dvs. hvis du vil have fjernet noget tekst eller tilføjet noget andet skal du rette i modulets .tpl fil (koden). Edited August 7, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Det er ikke modulet Top horisontal menu blok, der viser disse links. Modulet hedder Faste links og kan ikke konfigureres. Dvs. hvis du vil have fjernet noget tekst eller tilføjet noget andet skal du rette i modulets .tpl fil (koden). Yep, det er korrekt - min fejl. Opstod fordi Topic til tråden siger Top menu bjælke. Jeg har lavet en work around, hvor jeg har flyttet links fra "Faste links modul" sover om brugerdefinerede links i "Top horisontal menu blok", hvorefter jeg har disablet Faste links modulet. På den måde bestemmer man så helt selv, hvad der kommer i topmenu bjælken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts