[email protected] Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 (edited) uden at jeg kan se sammen noget som jeg har foretaget på siden, er indkøbskurven ikke synligt, heller ikke i forskellige browser. Er der nogen der kan hjælpe mig. Top of pages - 1 Modul [This hook displays additional elements at the top of your pages] (Teknisk navndisplayTop) Kurv blok v1.3Tilføjer en blok, der indeholder kundens indkøbskurv. og Pages header - 1 Modul [This hook displays additional elements in the header of your pages] (Teknisk navndisplayHeader) Kurv blok v1.3Tilføjer en blok, der indeholder kundens indkøbskurv. Edited August 31, 2014 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 6, 2014 Share Posted August 6, 2014 Basalt spørgsmål: Er modulet aktiveret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 ja den er aktiveret og hægtet på de rigtige steder. Den har været synligt og funktiondygtig i over et halvt år indtil fornylig. Siden er ikke helt færdig her er link, http://nyshop.forlaget94.dk/ vh/ Frank Bormann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 Så er spørgsmålet nok nærmere, hvad du har ændret/installeret, da den pludselig ikke var synlig længere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 Det kan jeg ikke gøre rede for, da andre desvære har haft fingrene i og jeg er nødt til at famle mig frem til de mulighederne der måtte være for at løse det. Jeg er heller ikke den store ørn i at tolke og konkludere under F12 vinduet. der måske nogen der bedre til. vh Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2014 Share Posted August 7, 2014 F12 eller Firebug og andre developer tools hjælper ikke meget, når ting ikke bliver vist. Kurven bliver hentet i koden der loades på siden, så noget andet er galt. Det er ret svært at hjælpe med så sparsomme oplysninger. Du må nok have fat på dem, der har hjulpet med at lave din shop indtil nu, da der kan være mange faktorer der spiller ind, som vi slet ikke kan se uden adgang til kode osv. som kræver noget mere arbejde end blot et simpelt svar i forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts