Helen58 Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 (edited) Vandaag mijn eerste order in de shop van een klant ontvangen, Nu staat er een oud/ testfactuur op de order en van de order die geplaatst is is geen factuur beschikbaar. Iemand een idee hoe ik oude testfacturen kan verwijderen en er voor kan zorgen dat de juiste factuur beschikbaar wordt voor mij en de klant? Presta 1.5.2.0 Edited August 2, 2014 by Helen58 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 2, 2014 Share Posted August 2, 2014 Dat word een lastige, zo te zien zijn bepaalde testgegevens voor openen van de shop niet correct geschoond. Enigste wat je kunt doen is handmatig in de database gegevens schonen en opnieuw aanmaken via phpmyadmin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helen58 Posted August 9, 2014 Author Share Posted August 9, 2014 Geen idee hoe dat moet heb alleen maar een link met inlogscherm gekregen van de persoon die de webshop heeft aangemaakt en krijg daar geen hulp meer van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Geen idee hoe dat moet heb alleen maar een link met inlogscherm gekregen van de persoon die de webshop heeft aangemaakt en krijg daar geen hulp meer van. lekker figuur dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts