diondp Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Hejsa, jeg skal til at opsætte en ny shop fra scratch. jeg har opsat en del prestashop's igennem tiden, alle har dog været baseret på version 1.3.7, 1.4.3 og 1.4.8 (da de var de mest stabile dengang de skulle laves) hvilken version af de nye er mest stabil og mest fejlfrie ? MvhDion Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Hvem ved, men jeg ville vente for frigivelse omkring 1.6.1.2. Who knows, but I would wait for the release about 1.6.1.2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Jeg kører med 1.5.4.1 som virker stabil og har fungeret uden problemer. Så går ud fra 1.5.6.2 ville være et godt bud? Jeg ser dog frem til en stabil 1.6.x version. Hvis jeg skulle starte en shop fra scratch i dag, ville jeg nok gå efter den nyeste 1.6 version - velvidende, at vi nok skal nogle updates længere frem før det bliver helt stabilt. Det er et par måneder siden jeg sidst havde fingrene i 1.6 og der var det altså ikke helt godt. Men der plejer jo at ske en del på et par måneder. Forhåbentlig vi kan få et par 1.6 brugere på banen her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted July 31, 2014 Share Posted July 31, 2014 Vi har lige opgraderet til 1.6.0.8 og har endnu ikke oplevet nogen problemer - shoppen kører stabilt og ingen nævneværdige bugs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 1, 2014 Share Posted August 1, 2014 Jeg har 1.6.0.8. på en testshop, der er opgraderet fra 1.5.6.2. Her er jeg endnu ikke stødt ind i problemer. Version 1.6 begynder at se fornuftig ud nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Jeg er startet fra bunden af med en 1.6.0.6 og jeg er kun stødt på lidt småproblemer i backend. I frontend har jeg endnu tilgode at opleve fejl (som jeg ikke selv er skyld i ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 1.5.6.2 - kører stabilt. Jeg kom fra en 1.5.3.1 som også kørte helt upåklageligt. Hvad der er bedst afhænger noget af om de moduler du planlægger at bruge er understøttet på den version du vælger. Jeg kan ikke afgøre om 1.6 versionerne er ved at være stabile nok til kommerciel drift, men at gå på 1.6.1.2 vil jeg nok fraråde med den track-record Prestashop har på ny-releases. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Naja Torben Rune. PS 1.6.1.2 er altså ikke udkommet endnu. Seneste version er 1.6.0.9. Har du synske evner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Naja Torben Rune. PS 1.6.1.2 er altså ikke udkommet endnu. Seneste version er 1.6.0.9. Har du synske evner? Det er jeg helt med på, men det var nu også mere ment som et svar til PrestaShop Fanatic, men mit hint var måske lidt for kort. At vente på 1.6.1.2 i håbet om, at den så er en fejlfri udgave af Prestashop er ikke nogen ide. Uanset hvilke versionsnumre der står på, ville jeg ALDRIG slippe en produktionsversion af en webshop løs på den aller seneste udgave - heller ikke selv om den hedder ...1.2 til efternavn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 Med den holdning kommer du aldrig videre. PS 1.6.0.9 ser fornuftig ud. Hvis det kører for dig eller mig så hvorfor ikke hoppe på den? JEG er ikke langt fra at hoppe på den... Du lyder noget negativ i denne tråd og udtaler dig om en version som du tilsyneladende ikke selv har prøvet. Det kan jeg ikke bruge til noget.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Med den holdning kommer du aldrig videre. PS 1.6.0.9 ser fornuftig ud. Hvis det kører for dig eller mig så hvorfor ikke hoppe på den? JEG er ikke langt fra at hoppe på den... Du lyder noget negativ i denne tråd og udtaler dig om en version som du tilsyneladende ikke selv har prøvet. Det kan jeg ikke bruge til noget.... Det er sandt - hvis man er for tilbageholdende kommer man ingen vegne. Udfordringen er selvfølgelig at finde en version som er så tilpas fejlfri, at man kan leve med det. Der er selvfølgelig ikke noget software som er helt fejlfri, og bestemt heller ikke Prestashop. Om man så kan gætte hvornår antallet af fejl er acceptabelt er en anden sag - som også afhænger noget af hvad man bruger i Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Enig. Selv i version 1.4.9.11 og 1.5.6.2, som begge var sidste version i den "serie" kunne jeg finde fejl. Så ja, det handler om, hvornår man føler sig tryg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolaj - CheapGear.dk Posted August 5, 2014 Share Posted August 5, 2014 Det lyder jo klart til at jeg skal igang med at kigge på 1.6 igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts