baboum Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Hej Jeg var ved at forsøge at optimere min shop da jeg læste at det kunne hjælpe at deaktivere cache under ydelse. først fik jeg en fejl 500 som skyldtes .htaccess Efter at have slettet .htaccess filen kunne jeg få adgang til min backend men når jeg forsøger mig med min forside får jeg følgende fejl: Not FoundThe requested URL /da/ was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Jeg har forsøgt at genaktivere cache (med et utal af .htaccess sletning til følge) uden at det har hjulpet Da det betyder min shop er nede håber jeg virkeligt at der er nogen herinde der kan hjælpe hurtigt Det drejer sig om siden www.paradisfisken.dk Mvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
baboum Posted July 30, 2014 Author Share Posted July 30, 2014 Så vidt jeg kan se er problemet min .htaccess fil jeg ved bare ikke hvad der går galt :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
baboum Posted July 30, 2014 Author Share Posted July 30, 2014 Problem løst... det er SetNev kommandoen i .htaccess der får det til at fejle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts