memo-it Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 På checkout-siden er der en blok der hedder Fortrolighed for kundedata, hvor man kan krydset en box af og gemme det. Men hvad har denne del af betydning udover at finde ud af hvilke betalingsmuligheder den enkelte skal have? Umiddelbart kan man trykke gem uden at krydse knappen af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Kik her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted July 29, 2014 Author Share Posted July 29, 2014 Jeg har skam søgt på forum, men fandt intet brugbart. Da det var et generelt spørgsmål, som vedrøre alle webshops i PS, fandt jeg det ikke relevant med andre oplysninger. Men kan da nævne at det er PS 1.6.0.6 og adressen er http://memo-it-mobil.dk/shop/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
memo-it Posted August 3, 2014 Author Share Posted August 3, 2014 Slet ingen som kan hjælpe? Funktionen er måske fuldstændig overflødig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted August 4, 2014 Share Posted August 4, 2014 Så vidt jeg kan se i koden, er formålet med blockcustomerprivacy blot at informere kunden om, at data behandles fortroligt. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts