steffense Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Hej. Når jeg går ind i Kunder -> Indkøbskurv så får jeg denne fejl: [PrestaShopException]Invalid addressat line 362 in file classes/Address.php 356. if ($id_address) 357. {358. $address = new Address((int)$id_address);359.360. if (!Validate::isLoadedObject($address))361. throw new PrestaShopException('Invalid address');362. }363. else364. {365. // set the default address366. $address = new Address(); AddressCore::initialize - [line 1579 - classes/Cart.php] - [1 Arguments] CartCore->getGiftWrappingPrice - [line 1494 - classes/Cart.php] - [1 Arguments] CartCore->getOrderTotal - [line 1293 - classes/Cart.php] - [2 Arguments] CartCore::getTotalCart - [line 824 - controllers/admin/AdminCartsController.php] - [3 Arguments] AdminCartsControllerCore->getOrderTotalUsingTaxCalculationMethod - [line - ] - [2 Arguments] call_user_func_array - [line 309 - classes/helper/HelperList.php] - [2 Arguments] HelperListCore->displayListContent - [line 150 - classes/helper/HelperList.php] HelperListCore->generateList - [line 879 - controllers/admin/AdminCartsController.php] - [2 Arguments] AdminCartsControllerCore->renderList - [line 1768 - classes/controller/AdminController.php] AdminControllerCore->initContent - [line 180 - classes/controller/Controller.php] ControllerCore->run - [line 373 - classes/Dispatcher.php] DispatcherCore->dispatch - [line 54 - admin/index.php] Nogen bud på hvad der kan gøres ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 Er det dit købte tjene du kører med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
steffense Posted July 28, 2014 Author Share Posted July 28, 2014 Korrekt. Kan et tema ændre på menuen i backoffice..? det er når jeg i backoffice går under kunder -> indkøbskurv jeg får en fejl side, det sker også selvom jeg skifte tema.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 Så vidt jeg kan se (se f.eks. kildeteksten: http://forge.pole-aquinetic.fr/projects/opentablet/repository/prestashop/revisions/973c129a0aa8798f059b190e6f5c42481689bc26/entry/prestashop/classes/Address.php ), så havner du dette sted i koden, når ordren skal hente kundens adresse. Hvis den ikke er oprettet, så forsøger Prestashop at bruge din default adresse, fra den default shop definition. Hvis den ER oprettet, men senere fjernet, så smider den denne fejl. Kunne du være kommet til at slette en adresselinje i Kunder->Adresser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
malokas Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 I have the same problem. Any advice (in english?) :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts