Peter Jensen Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 HejsaNår jeg opretter en ny vare eller kopierer hopper systemet helt ud til roden af kataloget efter gem (save), og man skal så klikke sig hele vejen tilbage til den underkategori man har gang i, kan dette ændres så man blot havner i den underkategori man nu var i?På forhånd takMvh.Peter Jensen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Jensen Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 Ingen som kender svaret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hessellund Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Jeg gør ikke. Men jeg synes du bør oprette en bug-report med problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Jensen Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 Hvad gør jeres shop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnkelCarsten.dk Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Min shop gør det samme ;-)Men - i stedet for at klikke almindeligt på Rette-knappen, gør jeg tit et, at jeg holder CTRL nede, når jeg klikker (eller trykker på hjulet på muen), det får varen til at åbne i en ny fane. Når jeg har rettet og gemt, lukker jeg bare fanen, og er tilbage ved den oprindelige liste.Håber du kan bruge tippet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Jensen Posted December 10, 2009 Author Share Posted December 10, 2009 Tak for tippet, det vil jeg benytte mig af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts