Hoppe75 Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Hej alle sammen jeg har et problem i shoppen når jeg går til betaling med paypal for jeg en fej jeg har også vedhæftet et foto så i kan se det jeg har kørt med paypal i en tidligere version hvor der ikke var nogen problemmer håber i kan hjælpe mvh Claes Hoppe Error occurred: Please try to contact the merchant: <b>PayPal response:</b> TIMESTAMP -> 2014-07-18T11:50:58Z L_ERRORCODE0 -> 10002 L_SHORTMESSAGE0 -> Security error L_LONGMESSAGE0 -> Security header is not valid L_SEVERITYCODE0 -> Error Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Prøv at spørge Paypals support. Det kan nemt tænkes, deres modul ikke er kompatibelt med nyeste version af PrestaShop, som jo bliver releaset konstant og hele tiden pga. de mange fejl i 1.6 (jeg fatter stadig ikke, hvorfor folk partout skal opgradere, men det er en anden sag). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts