Elseskortstrik Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 (edited) På www.kortogstrik.dk har jeg tidligere haft alt FO på dansk. Pludselig er enkelte tekster igen sat til Engelsk. Hvorfor gør den det? Fx. står der Store Information og Call us now Enter your e-mail ved nyhedsbrevet. Contact us øverst ved log ind. Ved tryk på "tilføj til kurv", står alt på engelsk. ***** Opdate ***** Jeg skal åbenbart ind under "opdater et sprog" før det virker.. Det er da lidt fjollet ??? Edited July 18, 2014 by Elseskortstrik (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 ***** Opdate ***** Jeg skal åbenbart ind under "opdater et sprog" før det virker.. Det er da lidt fjollet ??? Ikke hvis du har opdateret dit theme eller installeret moduler - så kender shoppen jo af gode grunde ikke til, hvad du har installeret. Hvis disse oversættelser så allerede findes - ja, så kan du bruge opdater sprogpakke. Ellers er du nødt til at oversætte evt. moduler og andre elementer igen. Husk at rette dit indlæg til løst - se hvordan på forsiden af forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts