Krychu__M Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Witam wszystkich serdecznie Nie mam zbyt dużego doświadczenia w prestashop i stąd mam małe pytanie. Chciałem przerobić w pewien sposób blocklayered i wrzuciłem go do modules w mojej templatce. Mimo to nadal mi wywołuje z modules z folderu głównego. Jak zrobić, żeby wywoływał mi blocklayered z modules z folderu template. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krystian Podemski Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 PrestaShop nie posiada możliwości nadpisywania plików modułu czyli np. blocklayered.php - bo jak rozumiem o to chodzi? Jeśli tylko o widoki to powinieneś działać na np. themes/twoj_temat/modules/blocklayered/nazwa_pliku.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krychu__M Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 PrestaShop nie posiada możliwości nadpisywania plików modułu czyli np. blocklayered.php - bo jak rozumiem o to chodzi? Jeśli tylko o widoki to powinieneś działać na np. themes/twoj_temat/modules/blocklayered/nazwa_pliku.tpl Niestety nie, chodzi o modyfikację tworzonego tam zapytania SQL, poprzez dodanie dodatkowego pola. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 w tym wypadku tak jak już Krystian wspomniał - nie ma opcji utworzenia "override" pliku php modułu. to co pozostaje to albo wprowadzanie zmian w oryginalnym pliku, albo zduplikowanie modułu ( w celu uniknięcia nadpisania zmian po aktualizacji ) Link to comment Share on other sites More sharing options...