presta-dyr Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Det lader til, at det kun var Firefox, der havde problemer med at vise boksen med det gamle modul./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 Her er en opdateret version af trustpilot-modulet. Der var problemer med at vise boksen./Kjeld blocktrustpilot.tgz Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambi Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Hej presta-dyrTak for modulen...Jeg har instelert modulen Settings- Your TrustPilot IDJeg har meldet mig til TrustPilot men kan ikke finde ud hvordan få jeg en ID? :-) Dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Hej Dan.Dit ID er adressen på din webshop. Du skal lige være opmærksom på, at modulet kun virker, hvis man melder sig som partner. Det koster 299,- pr. måned./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambi Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Hej Kjeld,Mange tak for hjælpen.Dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Hvad gør modulet helt præcist ? og fungere det med 1.3.1 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Den tager alle dine anmeldelser fra Trustpilot og indsætter i en block på din shop.Men du skal have premium eller hva de kalder det hos trustpilot før det virker - altså du skal betale trustpilot for at få key til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 2, 2011 Author Share Posted March 2, 2011 Da jeg lavede modulet i sin tid, virkede det for alle. Så skruede Trustpilot bissen på, og nu mener jeg, de tager 400 kr. pr. måned for at man kan blive partner.Hvis du følger nogle af diskussionerne på amino.dk, vil du se, at der er delte meninger om, hvilken rolle Trustpilot egentlig indtager:* Forbrugernes fælles karakterbog.* En gabestok, hvor man kan betale beskyttelsespenge.* Konkurrentens yndlingssted, når du skal tilsvines./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 * En gabestok, hvor man kan betale beskyttelsespenge.* Konkurrentens yndlingssted, når du skal tilsvines./Kjeld Haha kanon udlæg Kjeld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
need4speed Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Ja jeg synes også hele trustpilot konceptet halter en hel del.Kender et firma som giver en besparelse til deres kunder hvis de skriver positivt om dem på trustpilot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens-Peter Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Her er en opdateret version af trustpilot-modulet. Der var problemer med at vise boksen. /Kjeld Hej Kjeld Jeg kan umiddelbart ikke få lov til at downloade dit modul :-( Kan du hjælpe? Mvh. Jens-Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 22, 2013 Author Share Posted October 22, 2013 Hej Jens-Peter På et tidspunkt blev forummet ændret, så der ikke er understøttelse af .tgz-filer. Men det kan også være det samme. Trustpilot vil ikke tillade, at man henviser til dem på den måde modulet gjorde. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta wannabe Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Hmm Er osse lidt i tvivl om ikke trustpilots troværdighed, det virker lidt besynderligt med alle de: (vores kunder elsker os 5 stjerner) De har måske nok en mission, men det er altså osse nemt at svine en virksomhed til uretmæssig. måske er de 4800,- bedre brugt på kundepleje.. mvh jesper www.marinecentrum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 (edited) Jeg har altid haft tvivl om Trustpilot-effekten (og jeg har også åbenlyst kritiseret hele deres forretningskoncept flere steder, hvorefter de ringede mig op for lige at få en snak om det). Min skepsis blev bekræftet igen i september, hvor jeg var til NNgroups usability konference i Berlin. Deres usability tests viser, at folk læser 1 maks. 2 positive kommentarer vedr. anmeldelser. Herefter leder de specifikt efter værst mulige kommentarer, og hvis denne er noget ala "fik varen en dag for sent" så tænker brugeren "Herregud, er dét det værste der sker", og så tager de ikke rating systemet for gode varer. Deres studier viste også, at brugere bliver frustrerede, hvis de udelukkende finder 5 stjerner (eller 10 for de websites, der bruger det) uden en eneste dårlig anmeldelse, for brugeren finder det mindre troværdigt, at ingen har skrevet noget negativt. Så når det er tilfældet, så tror brugeren slet ikke på kommentarerne (eller bruger det ikke som en del af deres valg for at ville købe på hjemmesiden). Selv om Jacob Nielsen er guruen indenfor usabilty (og dansker) skal det siges, at disse tests er lavet i USA, hvor folk i langt højere grad end i Danmark laver reviews, kommenterer på Facebook og i det hele taget involverer sig mere "socialt" når de køber en vare online end vi gør her i Danmark. Men jeg synes alligevel, at det er tankevækkende - og det er (igen) nok til at overbevise mig om, at jeg ikke gider betale vist nok +5000 kr. om året for Trustpilot . Edited October 22, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Jeg er også en af dem, der ikke har tænkt sig at støtte Trustpilot økonomisk med deres høje priser.. Jeg har istedet valgt at købe modulet iFeedback der håndterer anmeldelser direkte på mit site, med automatisk udsendelse af mails og mulighed for rabat til kunder der skriver anmeldelser. Engangspris og koster det halve af en måned hos Trustpilot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted October 27, 2013 Share Posted October 27, 2013 (edited) Vil give napz ret i at Ifeedback er meget bedre, især for os små webshops.. Syntes os mine kunder tager den godt til sig, da vi efterhånden har samlet et godt stykke over 500 feedbacks.. En super fordel med Ifeedback er også at det Kun er folk som reelt har handlet med dig som kan give en feedback. Noget andet som er lidt off topic, til denne tråd er E-Mærket. Var lige ved at få noget galt i halsen, da jeg en dag så en reklame på DR`s OBS om at folk skulle vælge webshops som havde E-Mærket, da det var en Nonprofit organisation. Så er der noget jeg absolut ikke forstår enten er deres advokater meget dyre i drift, eller også tjener de på mærket.. da det er meget dyrt for små virksomheder at være tilsluttet. forstår slet ikke at DR vil tillade de får gratis reklame i en OBS udsendelse. Aupino Edited October 27, 2013 by Aupino (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppe75 Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Hej Kjeld jeg har lige set at KØB UDEN REGISTRERING men man kan kun bruge det til Kan bruges til PrestaShop 1.2 og 1.3 og jeg har 1.5.5.0 så kan jeg ikke bruge det vel :-) kh Claes Hoppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 21, 2013 Author Share Posted December 21, 2013 Hej Claes I PrestaShop 1.4 og 1.5 tilbydes gæstekøb som standard. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts