HeidiG Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Findes der eller kan man lave, en side som viser de rabatkuponer der er tilgængelige? Jeg kunne godt tænke mig f.eks. på forsiden at have en reklame med link til tilgængelige rabat kuponer. Hvis det findes - hvor skal jeg så kigge efter det? Da jeg havde installeret Presta var der i default temaet 3 reklamepladser på forsiden. Jeg fjernede dem og lagde senere billeddias-viseren ind. igen. De to andre som var ved siden af denne - kan jeg ikke finde igen. Jeg kan finde der hvor jeg under tema kan uploade billederne - men jeg kan ikke umiddelbart finde ud af hvor jeg sætter dem på igen. Nogen som kan hjælpe her? Evt. med en navn på det/de moduler det handler om? (bruger den nyeste version af Presta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 De der reklamepladser opretter du der, hvor du har slettet den, nemlig under Tema Konfiguration...... En rabatkupon er ikke noget man "bare" linker til. Den dukker op i indkøbskurven. Du opretter den under Prisregler>Regler for kurv. Her kan du bla angive om den skal være synlig = Fremhæv = grøn. Jeg har skrevet det før: Du bliver altså nødt til at gå på opdagelse i Prestashop. Du kommer fra en OScommerce shop til en Prestashop. Det er en helt anden verden, du er kommet til. Prestashop har uanede muligheder i forhold til den anden. SÅ: kik backenden igennem, og oplev den nye verden :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted July 12, 2014 Author Share Posted July 12, 2014 Ja jeg er såmen også i gang med at kigge den igennem ) Jeg kan godt finde ud af at oprette en rabatkupon. Jeg kan også godt finde du af at oprette en reklame - men jeg kan ikke få den til at blive vist på forsiden. Den dukker slet ikke op nogen steder. Men jeg bruge på et tidspunkt i starten af opsætningen det der live-noget - og der var der jeg slettede de to reklameblokke (som sad i højre side ved siden af billed-dias) Det er SÅ fedt med alle mulighederne. Er så glad for at jeg fik skiftet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 (edited) Prøv at hente det gratis modul HTML content - det kan indsættes diverse steder i shoppen. Der vil du kunne sætte f.eks. billeder med links til måske en CMS-side ind. Søg på html content Vekia (det er udvikleren). Edited July 12, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts