colorrush Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Jeg har opsat multistore og kører 2 shops: - fightgear.dk (hovedshop) - leone1947.dk Temaet på Leone shoppen er en eksakt kopi af hovedshoppen uden nogle ændringer overhovedet. Alligevel er produktmenuen i venstre side kollapset på Fightgear.dk og åben på Leone1947.dk. Jeg har slettet cache, både i backoffice og i min browser. Jeg har prøvet flere forskellige browsere. Og jeg har checket CSS filer igennem - de er 100% identiske. Så jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre. Nogle der har et bud på hvad der foregår? På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Har du overvejet at kikke under moduler, kategori blok. Om den ene står til dynamisk, og den anden ikke gør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
colorrush Posted July 11, 2014 Author Share Posted July 11, 2014 Har du overvejet at kikke under moduler, kategori blok. Om den ene står til dynamisk, og den anden ikke gør? De står begge til dynamisk - ingen forskel der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Jeg tror, du er nødt til at spørge themeudvikleren. Det kan være, at der er et eller andet der gør, at det ikke virker når themet installeres i multistore. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts