illusionmagicdk Posted July 11, 2014 Share Posted July 11, 2014 Jeg skulle til at rette en af de sider jeg har tidligere lavet på cms.. Den viser denne fejl. [PrestaShopException]Property CMS->content is not validat line 878 in file classes/ObjectModel.php 872.873. $message = $this->validateField($field, $value, $id_lang);874. if ($message !== true)875. {876. if ($die)877. throw new PrestaShopException($message);878. return $error_return ? $message : false;879. }880. }881. }882. ObjectModelCore->validateFieldsLang - [line 296 - classes/ObjectModel.php] - [0 Argument] ObjectModelCore->getFieldsLang - [line 634 - classes/ObjectModel.php] - [0 Argument] ObjectModelCore->update - [line 75 - classes/CMS.php] - [1 Arguments] CMSCore->update - [line 334 - controllers/admin/AdminCmsController.php] - [0 Argument] AdminCmsControllerCore->postProcess - [line 121 - controllers/admin/AdminCmsContentController.php] - [0 Argument] AdminCmsContentControllerCore->postProcess - [line 158 - classes/controller/Controller.php] - [0 Argument] ControllerCore->run - [line 348 - classes/Dispatcher.php] - [0 Argument] DispatcherCore->dispatch - [line 53 - admin83/index.php] - [0 Argument] Og jeg må indrømme det siger mig ikke ret meget.. Jeg bruger prestashop version 1.5.6.2 Jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 12, 2014 Share Posted July 12, 2014 Har aldrig set denne fejl i version 1.5.6.2 - hvad har du lavet af ændringer i shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
illusionmagicdk Posted July 13, 2014 Author Share Posted July 13, 2014 Det eneste jeg prøvede på var at ændre den email der er på siden. da jeg havde glemt at rette den fra en gmail til en [email protected] synes selv det er meget underligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 (edited) Prøv at kigge i databasen med phpMyAdmin. Tjek så, om feltet content ser rigtigt ud for de entries, der er i ps_cms_lang. /Kjeld Edited July 13, 2014 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts