HeidiG Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 (edited) Jeg er ved at teste Presta webshop fordi jeg overvejer at skifte hertil. Jeg kan ikke få forsendelsesdelen til at fungere. Jeg har lagt følgende ind:Afhentning - som jo er gratis og uanset vægt Post Danmark Jeg har oprettet en varer i webshoppen som jeg har sat til at veje 500 gram. Men når jeg prøver at bestille den i webshoppen, så får jeg besked om at ingen forsendelsesfirmaer er tilgængelige. Jeg får heller ikke mulighed for at vælge afhentning. Hvad søren gør jeg?? Edited July 12, 2014 by HeidiG (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted July 9, 2014 Author Share Posted July 9, 2014 Pyha, det hjalp at jeg slå avanceret lagerstyring fra. Men med min vare som jeg har sat på 500 gram tilbyder den at sende for 9 kr. Selvom det i webshoppen er sat op som brev på max 50 gram (0.05000 kg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted July 9, 2014 Author Share Posted July 9, 2014 Nogen som har et bud hvad der så er galt her?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Du kan sjældent forvente svar indenfor 7 min. efter du har skrevet et spørgsmål. Vi er her alle på frivillig basis, har andre jobs, webshops osv. og derudover er der sommerferie for mange. Start gerne med at læse denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Det gør det langt nemmere at hjælpe, når man f.eks. kender version og kan se nogle skærmdumps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts