Danielenglund Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 (edited) Hej , jeg sidder og kæmper med at få ændret tilladelig størrelse på mit hoved logo i prestashop, jeg bruger standard temaet men kan ikke finde noget sted det kan ændres når jeg oploader et logo der hvor man kan som er større gør den det selv mindre . nogen som kan hjælpe ? Venlig hilsen Daniel Edited July 14, 2014 by Danielenglund (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielenglund Posted July 7, 2014 Author Share Posted July 7, 2014 Eller er det slet ikke muligt har google men syntes ikke jeg kan finde noget .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Hej og velkommen til. Vi mangler nogle oplysninger. Læs her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooltights Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Mener at prestashop har et html/css defineret maks størrelse på logo, så du er nød til at holde dig inden for disse rammer. Ellers skal du igang med at programmerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Det er så ikke rigtigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 Mener at prestashop har et html/css defineret maks størrelse på logo, så du er nød til at holde dig inden for disse rammer. Ellers skal du igang med at programmerer Størrelsen af logoet er bestemt af dit theme. Hvis du vil ændre størrelsen, skal du rettet i global.css der ligger under /themes/default Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielenglund Posted July 14, 2014 Author Share Posted July 14, 2014 Tak for det jeg fandt ud af det. hvor henne tilføjer jeg som løst ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielenglund Posted July 14, 2014 Author Share Posted July 14, 2014 Det kan godt være at jeg er blind men kan ikke finde edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts