maxout Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Hallo Allemaal, Ik hoop dat ik hier goed zit, zo niet, excuses. Ik heb gezocht op de fora maar kom er niet uit... ik heb de module HomeCategories geinstalleerd maar krijg maar niet de titel en de titelbalk zichtbaar zoals de rest van de site. Ik gebruik de standaard template en draai op 1.6 Ik heb een voorbeeld bijgevoegd. Je ziet de aanbevolen producten in de titelbalk staat zoals gewenst, categories dus niet. Moet ik hiervoor in de CSS van de module zijn of in global? Wie kan mij helpen? Alvast dank!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Code Agency Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Om te beginnen, welke versie draai je exact? 1.6.0.6 / 1.6.0.7 / 1.6.0.8 Heb je recent een upgrade gedaan van bv 1.6.0.6 naar 1.6.0.8? Sinds de release naar 1.6.0.8 zijn er her en der problemen met modules opgedoken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxout Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 oh excuus. ik draai 1.6.0.6 en eingelijk heb ik de module nog nooit werkend gehad zoals ik zou willen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Welke css regel je moet hebben kun je het beste opzoeken met firebug voor firefox of met chrome rechtermuisknop op titel en dan element inspecteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts