Retro-Living Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 (edited) Hejsa alle sammen Jeg har det "lille problem" at når jeg tester min side af, og ligger vare i kurven, ser den ud til at register det, men når så kunden går til kurven eller videre til betaling, fortæller den at kurven er tom... arghhhh. så bliver der ikke solgt meget.. håber der er en der kan hjælpe.. go aften. mvh Edited July 3, 2014 by Retro-Living (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Det kan være et serverproblem. Prøv at teste hos en anden udbyder. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Hvilken browser? Hvilken PS version. Du har vel ikke spærret for cookies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 Tillægsspørgsmål til ovenstående: Default theme eller købt theme? Version, URL osv. Se http://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retro-Living Posted July 3, 2014 Author Share Posted July 3, 2014 Tak det var vist serveren... Men det er det der theme der er opstarts theme.- tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts