Jump to content

Inloggen in beheerpanel lukt niet

Poppy@2014

Recommended Posts

Hallo, sinds eergisteren lukt het me niet meer in te loggen in de beheerpanel. Na het invoeren van de inloggegevens lijkt ie te gaan "lopen" (de blauwe lijn bovenaan onder de adresregel) maar vliegt dan weer gewoon terug op het lege invul-panel. Heb de provider gemaild of er iets gewijzigd was of dergelijk, maar was niet het geval. Ze raadden me aan een nieuw wachtwoord aan te vragen wat ik gedaan heb maar ook zonder resultaat. Weer gemaild en mijn inloggegevens doorgegeven, het lukt hen vreemd genoeg WEL; ze gaven me het advies om de cookies eens te verwijderen. Ook dat gedaan en daarna lukte het in de 3e !! poging weer in te loggen. Maar inloggen op mn tablet lukt nog steeds niet en ook niet op een andere (externe) PC. Vanochtend weer op mn eigen PC geprobeerd, kwam er eerst wel in maar nu alweer niet! Iemand die dit probleem ook een keer heeft meegemaakt? Ik kan nu helemaal niets, kan nergens bij, om wanhopig van te worden. Snelle oplossing is zeer welkom.

Ik heb dit wel een paar keer gehad, werk eigenlijk altijd met Google Crome. Heb toen al mijn browser gegevens gewist en toen geen probleem meer gehad.

ik werk zelf met IE9. Zou een andere browser kunnen proberen maar vraag me wel af of daarmee het probleem uit de weg is want ik heb tot eergisteren nooit problemen gehad meet inloggen. Bedankt in ieder geval.

het ligt aan het cache systeem van chrome

probeer een andere browser

Ik gebruik IE9 maar ga toch eens een andere browser proberen. Inloggen in de beherepanel op mn androidtablet lukte ook niet via de standaard amdroidbrowser. Heb vandaag de dolphin browser daar gedownload en: inloggen geen enkel probleem! Dus waarschijnlijk toch iets te maken met welke browser wordt gebruikt.

ja bij mij ligt het steeds aan mijn browser, chrome en safari. of je met windows of apple werkt lijkt niet uit te maken. ook de cookies en cache wissen hielp niet meer. helemaal verwijderen wel maar dan moet je je bookmarks ook weer opnieuw regelen. op het simpele ubuntu gaat het goed. ik los het op door een opera browser te downloaden, die niet te gebruiken, als het fout gaat kun je daar nog op inloggen. bewaar wel je naam en passw goed op papier.

ik ben wel van een hoop gezeur af door de cache van prestashop beneden aan uit te zetten en de pscleaner te draaien, hij is nauwelijks trager.