50+ Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Witam, jestem osobą początkującą dla tego proszę o wyrozumiałość. Uruchamiam sklep na silniku PrestaShop™ 1.6.0.6. Proszę o informację czy jestem w stanie w podstawowej wersji osiągnąć efekt podobny jak w linku poniżej. Chodzi mi o możliwość dodkonywania wyboru kolorów po kliknięciu w odpowiednią ikonkę. http://meblewoskowane.pl/hacienda-meble-woskowane-/153-lozko-acc.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 endriu107 Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Tak, możesz to uczynić za pomocą atrybutów i zamiast koloru użyć tekstury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 50+ Posted June 26, 2014 Author Share Posted June 26, 2014 Rozumiem i przyznam że już to testowałem ale ikonki są tak małe, że nic na nich nie widać a w załączonym linku są duże i wyraziste i o takie rozwiązanie mi chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 endriu107 Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Dlatego należy przerobić te miniaturki na większy rozmiar, nie chce mi się teraz szperać po forum ale na pewno gdzieś to już było, ewentualnie daj link do sklepu to podpowiem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 50+ Posted June 26, 2014 Author Share Posted June 26, 2014 ok ... będę wdzięczny za link a poza tym będę sam kopał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 50+ Posted June 26, 2014 Author Share Posted June 26, 2014 źle odczytałem sorry ... link do sklepu http://maxmagazyn.pl/pokoj-dzienny/211-atelier-szafka-at108-4-drzwi-4-szuflady.html#/wybarwienie_drewna-61 Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 endriu107 Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 W product.css linia 382 należy zmienić width i height np. na 100px 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...