dwhobbyshop Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Hallo, ik ben bezig met mijn prestashop (1.6.0.6) aan het optimaliseren Ik heb afbeeldingen toegevoegd aan de categoriën, maar als ik dan in een subcategrie ga, staat daar dan boven ze een uitgerokken, lelijke afbeelding. Is er een mogelijkheid voor deze te verwijderen? Ik wil de kleine afbeeldingen van de subcategorien, maar eens je in een subcategorie zit, wil ik dat de afbeelding bovenaan weg is. Zoals je in de bijlage ziet, wil ik de serpent weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Dus als ik het goed begrijp wil je enkel in car parts de grootte afbeelding van car parts zien met daaronder de kleine afbeeldingen van de subs en alle niveaus daaronder de grootte afbeelding verborgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwhobbyshop Posted July 1, 2014 Author Share Posted July 1, 2014 Ik wil gewoon nooit die grote afbeelding zien. Enkel de tekst van de categorie. De kleine afbeeldingen mogen getoond worden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
demico Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 dit wil ik ook maar helaas zie ik hier geen oplossing, inmiddels al wel gevonden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hachiroku Posted April 21, 2016 Share Posted April 21, 2016 zoek deze optie ook! Is er al een oplossing gevonden? Hoor het graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hachiroku Posted April 23, 2016 Share Posted April 23, 2016 Als het mogelijk is mag het plaatje ook naast de tekst staan. nu staat deze er dwars doorheen en is dus niet leesbaar... mocht iemand 1 van de beide opties kunnen aandragen hoor ik het graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts