Sarah1101 Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Hej alle,Ved I, om man på nogen måder kan lave sådan en facebook-fan-knappe som her - lidt nede på siden:http://tobakken.dk/Pft.Sarah Link to comment Share on other sites More sharing options...
creepylittlemonster Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Prøv at kig her: http://www.facebook.com/facebook-widgets/fanbox.phpNår du har valgt din "page" kan du vælge "other" og du får en kode op som du skal indsætte i din shop. Hvis du klikker på wiki er der forskellige måder du kan customize den på.. Håber det hjalp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted November 9, 2009 Author Share Posted November 9, 2009 Tak - det vil jeg kigge på...Men hvordan dælen sætter man den kode ind - og hvor?Jeg synes jeg har ordnet mange ting i PrestaShop - men ikke lige dette ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Jeg har fundet ud af det Tak for hjælpen!Se engang - http://www.elviraogsixten.dk - jeg synes det er blevet rigtig fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Jeg har fundet ud af det Tak for hjælpen!Se engang - http://www.elviraogsixten.dk - jeg synes det er blevet rigtig fint! Super ..:-) Hvilken blok brugte du.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Jeg installerede sådan en facebook-widget-connecter. Jeg fandt der et eller andet sted her på prestashop Men den skulle virkelig passes til - og det tog ret lang tid ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Ok... jeg leder lige rundt.. og så må jeg jo knokle..;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Jeg skal lige se, om jeg kan hjælpe dig.. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Jeg brugte denne her:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/26570/modules___development/twitter_plurk_and_facebook_widgetOg installerede så kun den til facebook...Den placerer sig i den modulgruppe der hedder home-content...Jeg har ændret lidt i filen, så den er i højre...<?phpclass Facebook extends Module{ function __construct() { $this->name = 'facebook'; $this->tab = 'Advertisement'; $this->version = '0.1'; $this->displayName = $this->l('Facebook Widget'); parent::__construct(); if (!Configuration::get('FACEBOOK_ID')) $this->warning = $this->l('You have not yet set your Facebook Widget code'); $this->description = $this->l('Integrate the Facebook Widget script into your shop'); $this->confirmUninstall = $this->l('Are you sure you want to delete your details ?'); } function install() { if (!parent::install() OR !$this->registerHook('RightColumn')) return false; return true; } function uninstall() { if (!Configuration::deleteByName('FACEBOOK_ID') OR !parent::uninstall()) return false; return true; } public function getContent() { $output = ' '.$this->displayName.''; if (Tools::isSubmit('submitFacebook') AND ($gai = Tools::getValue('facebook_id'))) { $gai = htmlentities($gai, ENT_COMPAT, 'UTF-8'); Configuration::updateValue('facebook_ID', $gai); } return $output.$this->displayForm(); } public function displayForm() { $output = ' <form action="'.$_SERVER['REQUEST_URI'].'" method="post">'.$this->l('Settings').''.$this->l('Your code').' <textarea name="facebook_id" cols="90" rows="10" />'.Tools::getValue('facebook_id', Configuration::get('FACEBOOK_ID')).'</textarea>'.$this->l('Example:').' <input type="submit" name="submitFacebook" value="'.$this->l('Update settings').'" class="button" /> </form>'; return $output; } function hookLeftColumn($params) { return $this->hookRightColumn($params); } function hookHome($params) { return $this->hookRightColumn($params); } function hookTop($params) { return $this->hookRightColumn($params); } function hookRightColumn($params) { $output = html_entity_decode(Configuration::get('FACEBOOK_ID'), ENT_COMPAT, 'UTF-8'); return $output; }}?> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah1101 Posted November 10, 2009 Author Share Posted November 10, 2009 Ej - det kunne du ikke rigtig bruge til noget! Jeg vedhæfter den lige her...Og så har jeg jo hentet den der widget/knap-ting på facebook! - du kan vælge den i forskellige størrelser mv. facebook.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
piercingpusher Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 Hej Sarah...Tusind tak for hjælpen....:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts