Syswatch Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Hejsa, Jeg har fået en pludselig CSS fejl på login siden, der hvor kunderne kan oprette en konto... Siden det drejer sig om er: www.profillageret.dk Hvis I prøver at putte noget i kurven og checke ud, så kommer der en sort box med tekst lige der for man skal taste sin mail adresse..... hvorfor nu det lige pludselig ? Hvilken fil skal jeg rette I for at få det ændret tilbage ? På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 Spørgsmålet er nok nærmere, hvad du har rettet i umiddelbart før fejlen opstod - det skal du på jagt efter og så rette tilbage. Fejl opstår sjældent af sig selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Har du fået det løst? Jeg kan ikke se nogen sort boks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Jeg kan heller ikke genskabe. Gid jeg kunne lukke indlæg på de brugere der stiller spørgsmål og aldrig vender tilbage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts