Don-H Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Hallo, ik ben aan het zoeken welke mappen er nu chmod moeten worden, ik kom daar echter heel veel verschillende adviezen in tegen, doordat er verschillen zitten in de versies. Wil iemand misschien even een lijstje posten welke mappen en bestanden er in versie 1.606 aangepast moeten worden. Misschien ook een goed idee om dat in de "blog" http://www.prestashopmaken.nl/handleidingen/prestashop-naar-een-ander-domein-verhuizen/ erbij te vermelden....daar staat het nog van de versies 1.3 en 1.4 maar verschillende mappen/bestanden bestaan helemaal niet meer in versie 1.606. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Hallo Don-H, allereerst welkom op het forum. prestashop geeft tijdens de installatie aan welke chmod's (rechten) op welke bestanden toegepast moeten worden. omtrent de blog die ik destijds geplaatst heb op http://www.prestashopmaken.nl/handleidingen/prestashop-naar-een-ander-domein-verhuizen/ klopt dit is voor versie 1.3.x en 1.4.x 1.5 en ook 1.6 is verschillend van deze versie ,, Helaas is het voor mij niet meer haalbaar (tijd) om aan die Blog mee te werken , en dus de nieuwste versie voor 1.5 en 1.6 erop te zetten omtrent ""het verhuizen naar een ander domein"" en of ""een testomgeving maken "" wellicht iemand die nog actief is op die blog dit wel kan doen veel succes Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Hallo Don-H, allereerst welkom op het forum. prestashop geeft tijdens de installatie aan welke chmod's (rechten) op welke bestanden toegepast moeten worden. omtrent de blog die ik destijds geplaatst heb op http://www.prestashopmaken.nl/handleidingen/prestashop-naar-een-ander-domein-verhuizen/ klopt dit is voor versie 1.3.x en 1.4.x 1.5 en ook 1.6 is verschillend van deze versie ,, Helaas is het voor mij niet meer haalbaar (tijd) om aan die Blog mee te werken , en dus de nieuwste versie voor 1.5 en 1.6 erop te zetten omtrent ""het verhuizen naar een ander domein"" en of ""een testomgeving maken "" wellicht iemand die nog actief is op die blog dit wel kan doen veel succes Coen Mocht je tijd hebben, zou je dan ook eens naar onderstaand topic willen kijken? Denk ook met rechten te maken. http://www.prestashop.com/forums/topic/336913-afbeeldingen-uploaden-werkt-niet-bij-poducten-of-bv-merken/?do=findComment&comment=1702202 Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 zal vanavond tussendoor even kijken naar de rechten ik kom er op terug ok heb die versie namelijk nog niet getest Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 zal vanavond tussendoor even kijken naar de rechten ik kom er op terug ok heb die versie namelijk nog niet getest je loopt achter man Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 je loopt achter man haha ja kan je idd wel echt zeggen ,, maar eh heb jij die versie nog niet geïnstalleerd ? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Het wordt voor mij toch morgen dat ik eea ga uitproberen kregen onverwacht bezoek ,, kom er morgen op terug peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Helemaal prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 haha ja kan je idd wel echt zeggen ,, maar eh heb jij die versie nog niet geïnstalleerd ? ? niet op productie nee. Wel in een vmware en op m'n localhost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts