jgk-dk Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Hej, jeg har et mindre problem med at oversætte EU 2012 cookie law modulet. Uanset hvordan jeg gør det opdateres teksten ikke, hvad går der galt her. mvh JGK Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Er det dette modul, du mener? Jeg har vedhæftet mine danske oversættelser. /Kjeld da.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted July 15, 2014 Author Share Posted July 15, 2014 Tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted July 15, 2014 Share Posted July 15, 2014 Er det dette modul, du mener? Jeg har vedhæftet mine danske oversættelser. /Kjeld Hej Kjeld Er du sikker på, at du linker til det rigtige modul? Skriver du ikke noget med MyPresta.eu i din oversættelse? ;-) http://mypresta.eu/modules/front-office-features/european-union-cookie-law.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts