Homeshop.dk Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 (edited) Er på jagt efter en integration af CONSIGNOR til prestashop - er der nogle som har kendskab til et sådan modul - det kan næsten ikke passe at det ikke findes Når jeg googler kan jeg dog kun finde noget i det norske forum - men har ikke fået feedback på de PB jeg har skrevet til de involverede Kører pacsoft nu men vil skifte til CONSIGNOR da jeg så kan have alle mine carriers integreret i shoppen og vil derved spare tid Edited June 11, 2014 by Homeshop.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Er ikke stødt på CONSIGNOR endnu hos nogen kunder - men hvad med Webshipr.com, kan de mon bruges? Har en kunde, der er i gang med integration med dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 de har desværre ikke DSV og Danske fragtmænd men tak for buddet Har selv sat en udvikler igang med et overslag på at lave en integration Link to comment Share on other sites More sharing options...
dannikorsholm Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Lige for at genoplive en gammel tråd. Fandt du noget som kunne bruges til det???? Mvh Danni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 On 6/21/2016 at 11:15 AM, dannikorsholm said: Lige for at genoplive en gammel tråd. Fandt du noget som kunne bruges til det???? Mvh Danni. Denne tråd er fra 2014 (dvs. mange PrestaShop versioner tilbage), og den har status løst. Det er dermed ikke så godt at begynde at skrive nye spørgsmål ind i den. Opret venligst en ny tråd med dit spørgsmål Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts