illusionmagicdk Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 (edited) løst!!! Hejsa alle sammen Jeg har lige installeret ver. 1.6 og jeg vil høre jer hvordan er det nu man gør så folk ser prisen med moms.. og ikke uden moms? jeg takker mange gange for jeres hjælp på forhånd Edited June 10, 2014 by illusionmagicdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Hej Lokalisering > Moms > Enable tax JA + Display tax in shopping cart JA + der skal sty en momssats 25% øverst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Er du rar lige at rette overskriften, så man i oversigten kan se, at tråden er løst? Tak:-) http://www.prestashop.com/forums/topic/143678-tip-sadan-retter-du-dit-indl%C3%A6g-til-l%C3%B8st/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
directdeal.dk Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Jeg bruger v.1.6.13 og min butik viser også kun prisen uden moms. men i backoffice står prisen med moms . og Lokalisering > Moms > Enable tax JA + Display tax in shopping cart JA + der skal sty en momssats 25% øverst. er sat Er der nogen som ved hvad som er galt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
restparti Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Har samme problem Prisen er rigtig nok, men der står ekskl. moms Nedenunder er prisen vist uden moms?????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Hvis jeg har forstået det rigtigt, så vil I have incl moms og ikke eksl moms...? Hvis det skal vises incl moms, så skal I gå til - customer - grupper - så kan I under grupperne sætte det til at vise med moms eller uden moms. Lige haft samme problem og fik løsningen af Apina3D, så hvis jeg har forstået jeres problem korrekt, så er det ham I skal takke.. :-) :-) michael mørck www.bybram.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
restparti Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Takker. Jeg er fuldstændig ny, og kæmper med få produkterne ind i shoppen. jeg kan sagtens sætte varen ind, men lige pludselig kan jeg ikke se prisen i online-mode??? Har gennemgået det hele, fra a-z men kan simpelhen ikke gennemskue hvad der er galt. Prisen var fremme til at starte med, men forsvandt bare pludselig. brúger bankoverførelse samt yourpay. Håber der er en venlig sjæl der vil bruge 2 minutter Mvh Kim Bering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Til alle der skriver i denne tråd, hvor den oprindelige trådstarter ikke gad rette til løst, selv om det var tilfældet for hans tråd. Opret venligst en ny tråd og oplys om shopversion, link osv. som angivet i retningslinjer på forsiden af forum. Det er ment som hjælp for alle, så vi kan holde nyt og gammelt adskilt og få indlæg markeret korrekt som løst, som andre ikke skriver videre i. Det gør det helt vildt forvirrende at søge i forum (eller ofte via Google) og finde en tråd, som nogen stadig skriver (nye problemer) i, ingen fortæller om det er løst og så tager andre samme (gamle) tråd op igen - og det hele bliver forvirrende for andre nye som jer, der skal finde hjælp til et specifikt problem, hvor man ikke aner, om det er løst eller ej og hvad det oprindelige problem egentlig var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts