AndersHelbo Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 (edited) Hej Jeg anvender One Page Checkout Modul for Prestashop 1.5 http://addons.prestashop.com/en/checkout-modules/6841-one-page-checkout-for-prestashop.html Jeg har installeret det og opsat det, men kan ikke få lov til at klikke på "Jeg bekræfter min ordre" i bunden af OPC. Der sker absolut ingenting når jeg klikker på knappen. Alle informationer er udfyldt... Nogen som har haft samme problem? Edited June 11, 2014 by Anders Helbo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Quickpay, epay eller hvilken betalingsgateway?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Anvender QuickPay på webshoppen. Har prøvet at deaktivere QuickPay, men hjalp ikke på problemet desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 (edited) Det lyder underligt, for jeg har oplevet præcis samme fejl i en 1.5 shop med Quickpay - her skulle quickpay.tpl filen rettes og så virkede det. Vedhæftede quickpay.tpl virker til version 3.2 af modulet (ved ikke med andre versioner) quickpay.zip Edited June 10, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Det er formentlig det problem, som er beskrevet i denne tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Det lyder underligt, for jeg har oplevet præcis samme fejl i en 1.5 shop med Quickpay - her skulle quickpay.tpl filen rettes og så virkede det. Vedhæftede quickpay.tpl virker til version 3.2 af modulet (ved ikke med andre versioner) Øv, det virkede ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Det er formentlig det problem, som er beskrevet i denne tråd. Forsøgte de løsninger i linket til den anden tråd, men hjalp ikke på problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Jeg har nu testet lidt videre. Jeg har deaktiveret GLS Modulet, og nu virker checkout som det skal, så åbenbart ikke OPC eller QuickPay som er problemet, men derimod nok nærmere GLS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Jeg har nu skrevet til Kjeld som har lavet GLS modulet, om han kan hjælpe mig med problemet. Vender tilbage når der kommer en løsning på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted June 11, 2014 Author Share Posted June 11, 2014 Her kommer en opdatering. Fik en opdateret version af GLS modulet, og nu virker det super igen :-) Problemet er løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts