mako12 Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 (edited) Hej kloge hoveder, jeg har et problem med forsendelse jeg opretter post dk som min leveringe metode, men den gider ikke komme frem i front office Edited June 6, 2014 by mako12 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Hej og velkommen til. Det er godt nok ikke mange oplysninger du giver. PS version? Standard eller købt theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako12 Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 Tak .Hov undskyld det version 1.5.6.2 og købt tema post dk var på front office for 2 dage siden men bom så var det væk lige pludselige men håber du ville hjælpe mig . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Og hvad har du så ændret indenfor de sidste 2 dage? Det forsvinder ikke bare af sig selv. Har du installeret noget? Virker ddt med standard theme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako12 Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 jeg har ikke installeret noget jeg synes selv det var mærkeligt at det bare forsvandt af sig selv . nej det har jeg ikke da jeg er noget et styk på vej med min webshop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako12 Posted June 6, 2014 Author Share Posted June 6, 2014 Er der slet ikke nogle der kan hjælpe mig med det :/ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Du har ikke svaret på om det virker med standard theme.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako12 Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Nej jeg har ikke prøvet det på standard tema . Men det mærkeligt det virket men så forsvandt det lige pludselige . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Så prøv med standard theme. Virker det der er det dit theme, der er noget galt med. Du kan ikke forvente hjælp, hvis du ikke prøver de anvisninger vi kommer med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mako12 Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Før i tiden prøvet jeg også med standard tema det kommer frem men lige pludselige er det væk jeg tror jeg gøre noget forkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Du er godt nok svær at hjælpe. Det forsvinder ikke bare af sig selv. DU bliver nødt til at finde ud af, hvad DU har ændret, da dette skete. Hvis din shop er "undervejs", så start forfra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts