firefly Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 hallo,ik heb mijn prestashop helemaal werken alleen wil ik nu hebben als een prodcut tussen de 1kg en 3 kg zit de verzend methode post is. en is het tussen de 3 kg en 5kg het per pakket gaat.stel ik geef nu een product gewicht 2kg mee geef laat hij per post en per pakket zien.maar als ik hem op 4 kg zet schakelt hij wel post uit.dus zie ik alleen per pakket zijn. dit gaat goed alleen bij een gewicht onder de 3 kg gaat het mis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Maak een zone aan: Nederland.Zet land Nederland in zone Nederland.Maak 2 verzendoptie aan:1x 0 - 3KG1x 3 - 5kgVerzenden per gewicht en maak Weightranges aan met bijbehorende prijzen, klaar.Overigens gaat ales per post maar zit het verschil in brievenbus of pakket en niet op deze gewichtsklasses. Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefly Posted November 5, 2009 Author Share Posted November 5, 2009 ik heb dit gedaan dit geeft precies het zelfde resultaathelaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Dan doe je iets niet goed ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts