Markoootje Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Forumleden, ik heb een klant welke een webshop heeft welke alleen de excl prijs weergegeven wilt hebben. In de winkelwagen komt de btw er bij maar de klanten moeten winkelen met de excl prijs. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Is hier een instelling voor dat hij de BTW niet weergeeft? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Forumleden, ik heb een klant welke een webshop heeft welke alleen de excl prijs weergegeven wilt hebben. In de winkelwagen komt de btw er bij maar de klanten moeten winkelen met de excl prijs. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Is hier een instelling voor dat hij de BTW niet weergeeft? Alvast bedankt! B2b modus inschakelen onder voorkeuren->klanten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans van der Schuur Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 euhhh, kan het zijn dat dit in versie 1.6.0.9 niet correct werkt. Ik heb hem op B2b modus = aan gezet maar hij blijft de prijzen incl BTW weergeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbie2505 Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Bij mij is precies het omgekeerde het geval. Hij blijft de prijzen exclusief btw weergeven. Of hij op b2b staat of niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robbie2505 Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Probleem opgelost als volgt: Je gaat naar klanten>groepen Hier zie je visitor / guest / customer Bij iedere groep klik je op bewerken en heb je de prijsweergave methode op inc. of excl. zetten. Wel even het cache legen om het te laten werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans van der Schuur Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Top, dank je wel! Probleem opgelost! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts