deSjaak Posted May 27, 2014 Share Posted May 27, 2014 Hoi, Ik vroeg me af wat de reden is dat de vertalingen in 1.6 regelmatig erg slecht zijn. Verder zijn de vertalingen van de e-mail berichten echt om te huilen, dat had mijn broertje van 12 nog beter gekund. Ik vroeg me dus af wat de reden daarvan is, is de Nederlandse tak een afscheiding van Prestashop van plan ofzo? Ik bedoel met deze bagger slechte vertalingen jaag je vanzelf de gebruikers en zeker de klanten weg. Wanneer wordt de vertaling nu eens aangepakt, door serieuze mensen die in ieder geval het Nederlands beheersen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
deSjaak Posted June 1, 2014 Author Share Posted June 1, 2014 Is er nu echt niemand die de Nederlandse taal een beetje beheerst die de vreselijk slechte vertalingen wil aanpakken? Heb mezelf al aangemeld maar zonder opgaaf van reden werd mijn verzoek afgewezen. Het kan vast niet dat ze het daar te druk met vertalen hadden, want de laatste toegevoegde pogingen tot vertalen zijn wederom om te huilen. Graag een echte vertaling, dat is toch niet zo moeilijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Er zijn verschillende personen die vertalingen toevoegen, allemaal met een eigen schrijfwijze / woordkeuze.Ik weet dat het samenvoegen van verschillende vertalingen van de 1.6 versie in het begin niet goed ging. Via het forum kunnen we ook een verbeterde vertaling delen, misschien is dat een goed alternatief? Link to comment Share on other sites More sharing options...
deSjaak Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Via het forum kunnen we ook een verbeterde vertaling delen, misschien is dat een goed alternatief? Dat klinkt goed en is een positieve oplossing. Laten we dat maar doen. Ik zal mijn vertalingen in ieder geval hier neerzetten, dan heeft iedereen er wat aan. Als het wat minder druk is doe ik het meteen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted July 4, 2014 Share Posted July 4, 2014 (edited) @deSjaak, heb nog geen bestanden gezien onder dit topic. Jammer! Als bijlage wel mijn nl.php voor het default-bootstrap thema. (themes/default-bootstrap/lang/nl.php) LET OP: vanaf versie 1.6.0.9 zijn de vertalingen via Prestashop zelf ook prima. Edited September 22, 2014 by Stefand (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deSjaak Posted July 5, 2014 Author Share Posted July 5, 2014 @deSjaak, heb nog geen bestanden gezien onder dit topic. Jammer! touche Ik had al een hoop, maar sinds de laatste update naar 1.6.08 was er een hoop overschreven en er waren trouwens een hoop modules opeens uitgeschakeld). Zal jouw vertaling in ieder geval installeren. Dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevto Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 Bedankt voor jouw bestand Stefand. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdevroey Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 De vertalingen in het Nederlands gebeuren door de gebruikers zelf. U kan ook een steentje bijdragen via : https://crowdin.net/project/prestashop-official Er is ondertussen al heel veel aangepast, maar we doen ons best om deze volledig op punt te krijgen ! De Benelux markt is zeer belangrijk voor ons en daarom worden er ook veel initiatieven genomen om onze gebruikers tevreden te stellen. Cheers Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 De vertalingen in het Nederlands gebeuren door de gebruikers zelf. U kan ook een steentje bijdragen via : https://crowdin.net/project/prestashop-official Er is ondertussen al heel veel aangepast, maar we doen ons best om deze volledig op punt te krijgen ! De Benelux markt is zeer belangrijk voor ons en daarom worden er ook veel initiatieven genomen om onze gebruikers tevreden te stellen. Cheers Stefan Stefan,Welkom op het Nederlandstalige deel van het forum en gefeliciteerd met de functie van landenmanager Benelux. Veel succes! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts