colorrush Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Jeg har lidt problemer med at få rabatkoder til at virke ordenligt. I min 1.4 shop er det ligetil og der gælder rabatkoder kun på varer som der ikke er tilbud på i forvejen. Men i en 1.5 shop jeg har lavet, virker rabatkoder på alle varer, også dem som er sat ned / markeret med tilbud. Jeg forstår ikke helt hvorfor. Jeg synes ikke jeg kan se noget i indstillingerne. Derudover kunne jeg godt tænke mig at hvis jeg f.eks. har en rabatkode på 20%, og en vare som er sat 10% ned - så fratrækkes der de resterende 10% ved brug af rabatkoden. Jeg ved ikke om dette kan lade sig gøre? På forhånd tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 Du skal ind i Prisregler -> Regler for kurv -> Betingelser Klik "Kompatibilitet med andre indkøbsvognsregler" og vælg så fra listen hvilke rabatregler der IKKE skal være kombinerbar med rabatkodereglen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts