Markoootje Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Beste forumleden, ik heb een klant waarvoor ik een webshop bouw. Het desbetreffende bedrijf is een groothandel, en deze wilt de klant vooraf factureren. Dus wanneer een klant hem telefonisch een bestelling doorgeeft, wilt hij vooraf factureren en per bankoverschrijving laten betalen. Is dit mogelijk in prestashop? Hoe werkt dit? Zijn hier speciale modules voor? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Marko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Beste forumleden, ik heb een klant waarvoor ik een webshop bouw. Het desbetreffende bedrijf is een groothandel, en deze wilt de klant vooraf factureren. Dus wanneer een klant hem telefonisch een bestelling doorgeeft, wilt hij vooraf factureren en per bankoverschrijving laten betalen. Is dit mogelijk in prestashop? Hoe werkt dit? Zijn hier speciale modules voor? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Marko. Dit kan gewoon in Prestashop via de backoffice. In de backoffice kan de order ingevoerd worden door je klant waarbij als betaalwijze gebruik gemaakt kan worden van de reeds ingebouwde bankoverschrijving module. Na invoeren van de order zal er een factuur beschikbaar zijn en heeft de winkeleigenaar de mogelijkheid om de status van de order aan te passen naar bijv. verzonden of gereed voor verzending. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markoootje Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 Ontzettend bedankt!! Ik ga het vandaag testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts