lw.net Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Hej er ny til PS så spørger måske dumt. men jeg kan ikke loge på min side i dag. er der ikke en anden sti der virker end FX http://minshop.dk/admin4242/index.php?controller=AdminLogin&token=327c9a21895fcbb11d6cadbe48869d2c og hvor finder jeg den hvis det er på forhånd tak ps min shop er på servage.net Edited May 21, 2014 by lw.net (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Din sti må være forkert - tjek via FTP, hvad din adminmappe hedder. Hvis ovenstående URL tidligere har virket, må det være andre problemer, men det er ikke til at sige ud fra de oplysninger, du giver. For god ordens skyld ville jeg også redigere indlægget og slette navnet på din adminmappe, da det ikke er smart at have liggende på forum (hvis det er dét den hedder) Edited May 20, 2014 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lw.net Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Hej Tak min adminNR mappe var forkert. fatter ikke lige hvordan det er sket. og tak. har lavet domæne navn og token. om i mit link. Mange tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts