marchello59 Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Hallo, mijn naam is Marcel. Na dit forum afgespeurd te hebben toch maar de vraag stellen: Ben voor mijn dochter een webshop op aan het zetten met Prestashop versie 1.6.0.6 Heb na een flinke zoektocht de boel draaien op 1 puntje na. Ze wil in de mail naar de klant toe de track&trace code sturen. Verzenden gaat ze doen met PostNL. Dat is ook allemaal geconfigureerd in PS en dat werkt wel. Als we een T&T code invoeren gaat de mail ook uit naar de klant maar de code krijg ik er met geen mogelijkheid in. in de shipping mail staat dan And using the following Tracking Number: {tracking_number} heb al van alles geprobeerd tussen de aanhalingstekens maar kom er niet uit en kan er ook niks over vinden. Voor de 1.5 versie zijn er mods maar dat werkt dus niet voor 1.6 Is er iemand die hier een oplossing voor weet of waar ik het kan vinden op Inet of dit mooie forum? Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 De track&trace mod welke voor 1.5 beschikbaar is zal binnenkort een upgrade krijgen om deze ook compatible te maken voor 1.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marchello59 Posted May 18, 2014 Author Share Posted May 18, 2014 We wachten in spanning af! Waar kan ik en met mij wellicht vele andere hem vinden? Thanks vast. Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 We wachten in spanning af! Waar kan ik en met mij wellicht vele andere hem vinden? Thanks vast. Marcel hier op het forum loopt al een topic over track&trace met daarin de link of op mijn website (zie onderschrift) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts