cronberg Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Någon som vet vad en sida som bygghemma.se kan kosta att få gjord?Finns det kanske någon template som ni sett till prestashop som är lika stilren och snygg, som man kan använda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teqorious Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 Tror den kan kosta runt 100 000:- om inte mer med tanke på att den är byggd på microsofts progamvaror och tjänster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintarella Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 En duktig designer borde kunna replikera fram något liknande för 1/4 av den kostnaden med hjälp av prestashop, i alla fall om företaget som ska ha hemsidan har en plan inkl material färdigt.Jag tycker byggsidan är för rörig, framkallar nästan ett anfall Det finns inte många snygga templates för prestashop ännu förutom en fransk snubbe som gör riktigt snygga saker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Den där franska killen är duktig på att göra templates, synd bara att han är dålig på att bryta ut modulerna han ändrar så att man typ "måste" ladda ner hans version m.m. lite meckigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfa7 Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Vem är den franska snubben.har han någon sida så man kan se vad han gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 http://dgcraft.free.fr/themes-prestashop.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orcun Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Ähh. Ni har mig! Jag designar allt som rör sig.Skicka ett PM till mig om du behöver hjälp med design. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts