JLmorkul Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 I butiken ser kunden endast priserna exkl moms. Hur ändrar man så att man ser priserna inkl moms i butiken? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Kolla så att kundgruppen som kunden tillhör är satt att visa priser inkl. moms. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Ja. Jag har samma problem. Har ändrat alla kundgrupper till att visa inkl. 25% moms. När jag är gäst eller besökare visar det korrekt. Men när man är inloggad som kund visar priserna exkl moms. Någon som har en idé? Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LifeOfDiamonds.se Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 Ja. Jag har samma problem. Har ändrat alla kundgrupper till att visa inkl. 25% moms. När jag är gäst eller besökare visar det korrekt. Men när man är inloggad som kund visar priserna exkl moms. Någon som har en idé? Tack på förhand! Löste detta genom att skapa ett varulager... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellaslantliv Posted April 23, 2015 Share Posted April 23, 2015 Ser att det är en gammal tråd, men jag har exakt samma problem.Någon som vet hur jag löser det. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts