AndersHelbo Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Hej Jeg leder desperat efter en måde, hvorpå jeg kan oprette en samlet rabatpris ved køb af flere produkter i en kategori. Lad os sige følgende: En webshop har nogle kategorier. I disse kategorier findes der nogle produkter. I én af kategorierne (og underkategorier til denne), vil jeg gerne have, at man kan vælge 5 stk af alle produkter i disse kategorier, og når man når op på 5 produkter, så bliver prisen 99 DKK i stedet for måske 150 DKK. CDON.COM har faktisk noget lignende. Her kan man fx vælge 2 TV-serier/bokse for 299 kr. Det er altså ikke en rabat, hvor man skal angive i backend, om den skal trække beløb eller procent fra, men simpelthen sige, at køber man 5 stk. i denne kategori, så bliver samlet pris 99 DKK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Noget lig denne her? Ellers kik selv her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersHelbo Posted May 16, 2014 Author Share Posted May 16, 2014 Noget lig denne her? Ellers kik selv her. Ikke helt det jeg efterlyser, men har sendt en anmodning til dem omkring sådan et modul som jeg efterlyser, så nu må vi se hvad de siger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts